• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
چنارانی در جریان استیضاح وزیر صمت:

می‌گویند گرانی خودرو ربطی به فاطمی‌امین ندارد، یقه چه کسی را بگیریم؟/ قیمت بازار خودرو استخوان مردم را ترکانده است

  • کد خبر : 19090
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
می‌گویند گرانی خودرو ربطی به فاطمی‌امین ندارد، یقه چه کسی را بگیریم؟/ قیمت بازار خودرو استخوان مردم را ترکانده است
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: می‌گویند گرانی خودرو ربطی به فاطمی‌امین ندارد؛ من نماینده برای گرانی خودرو باید یقه چه کسی را بگیرم؟

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از  ایلنا، هاجر چنارانی در موافقت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین گفت: ما نمایندگان سوگند یاد کردیم؛ دیگر نمی‌توانیم در چشم مردمان خود که از این همه گرانی مردم به ستوه آمدند نگاه کنیم. ۱۵ ماه پیش به همکاران خودمان هشدار دادیم که دیگر زمان آزمون و خطا نیست. خدا را شاکرم وام‌دار کسی نیستم از نظر بنده و مردم حوزه انتخابیه، ایشان توانایی اداره وزارتخانه را ندارد.

نماینده مردم نیشابور بیان کرد: با استیضاح آقای فاطمی‌امین دیگر نگران لابی‌ها برای پروانه‌های معدن و گرانی‌های افسارگسیخته نخواهیم بود. با این تصمیم مدافع قسمتی از شعار سال باشیم. همکاران عزیز از نمایندگان می‌خواهم از رأی خودشان را عکس بگیرند و در فضای مجازی منتشر کنند.

وی ادامه داد: می‌گویند بازار خودرو به وزیر صمت ارتباطی ندارد، مردم من باید یقه چه کسی به عنوان ناظر شما در مجلس شورای اسلامی بگیرم؟ من باید پیگیری از چه کسی برای بازار افسارگسیخته داشته باشم؟ ۱۵ ماه پیش در استیضاح قبلی دوباره به آقای فاطمی امین رأی دادیم و رأی آقای فاطمی بیشتر شد ولی چه اتفاقی افتاد؟

چنارانی بیان کرد: دولت آقای رئیسی دولت انقلابی بود، ما مدافع عملکرد دولت ایشان هستیم اما قیمت بازار خودرو استخوان مردم را ترکانده است در این ۲۰ ماه قیمت خودرو از کجا به کجا رسیده است؟ الحمدالله این‌ها هیچ گوش شنوایی نداشته و نخواهند داشت.

وی خطاب به فاطمی امین گفت: شما که طرح دو فوریتی داشتید چرا یکسال پیش ارائه ندادید؟ مگر کسی که ۲ فرزند به بالا دارد نباید خودرو دریافت کند؟ امروز کسی ۴ فرزند دارد و برای خودرو ثبت نام کرده است اما هنوز آن را دریافت نکرده است.

چنارانی خطاب به مخبر عنوان کرد: آقای مخبر وزیر آموزش و پرورش را از بدنه خود این وزارتخانه که ۸ هزار و ۴۰۰ دکتر معلم دارد، انتخاب کنید.

این نمیانده مجلس خطاب به وزیر صمت عنوان کرد: آقای فاطمی امین؛ از سال ۹۲ شوراهای زیرمجموعه شما حتی یکبار هم برگزار نشده اند! شورای عالی نظارت نمونه ای از آن است، در حالی که تقریباً ۲ هزار نفر منتظر یک مصوبه آن هستند، اما در این ۲۰ ماه یک جلسه برگزار نشده و این خیانت در حق مردم است.

وی افزود: واردات خودرو را در حالی در مجلس قبل تایید کردیم که در این مجلس مجدداً تصویب شد و در چند رفت و برگشت به شورای نگهبان، در مجمع تشخیص مصلحت نظام بلوکه شد و این شامل واردات خودروهای کارکرده نیز می شود و اگر چه دولت و آقای فاطمی امین گوش شنوایی ندارند، اما باید گفت اگر شما لایحه دوفوریتی داشتید، چرا یک سال گذشته برای مدیریت بازار خودرو، آن را ارائه نکردید؟

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=19090