• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
5

شورای قیمت‌گذاری بر سر نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم به توافق نرسید

  • کد خبر : 18908
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
شورای قیمت‌گذاری بر سر نرخ ۱۵ هزار تومانی گندم به توافق نرسید
شورای قیمت‌گذاری بر سر نرخ 15 هزار تومانی گندم به توافق نرسید مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران گفت: شورای قیمت‌گذاری در جلسه روز دوشنبه روی نرخ ۱۵ هزار تومان برای گندم به توافق نرسید.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «علی‌قلی ایمانی» درباره برگزاری جلسه شورای قیمت‌گذاری برای تعیین قیمت جدید خرید تضمینی گندم، اظهار داشت: در جلسه دوشنبه شورای قیمت‌گذاری روی نرخ ۱۵ هزار تومان بحث شد که در مورد این قیمت توافق حاصل نشد.

وی افزود: مقرر شد سه‌شنبه گروهی از اعضای شورای قیمت‌گذاری به طور مجدد قیمت گندم را آنالیز و کارشناسی مجدد کنند و بعد از آن نتیجه روز چهارشنبه هفته جاری در جلسه شورای قیمت‌گذاری اعلام و مورد رأی‌گیری قرار بگیرد.

مدیرعامل بنیاد ملی گندم‌کاران گفت: شورای قیمت‌گذاری با حضور وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد ملی گندم‌کاران، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، سازمان نظام صنفی کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و دو کشاورز خبره کشوری تشکیل می‌شود.

ایمانی تأکید کرد: اکنون هر کیلوگرم گندم با قیمت ۱۳ هزار تومان از کشاورزان خریداری می‌شود که با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه‌های تولید از جمله سم، کود، بذر و کرایه کمباین، نیاز است تا نرخ این محصول اصلاح شود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=18908