• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

امکان خرید بسته‌های مدت‌دار طرح ترافیک در پایتخت فراهم شد

  • کد خبر : 18230
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
امکان خرید بسته‌های مدت‌دار طرح ترافیک در پایتخت فراهم شد
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران جزئیات بسته‌های مدت‌دار طرح ترافیک را اعلام کرد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، عمار سعیدیان فر روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: برای سهولت تردد شهروندانی که به علت قرار گرفتن محل کار و زندگی طرح ترافیک زیاد تردد دارند بسته‌های مدت دار یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه طراحی شده است.

وی افزود: برای خوردوهای دارای معاینه فنی عادی بسته‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به ترتیب به مبلغ ۱۳ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال، ۳۷ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال و ۷۰ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال است.

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته‌ سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها در سامانه تهران من به آدرس http://www.my.tehran.ir قابل خریداری است.

به گزارش ایرنا، به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=18230