• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

آغاز جشنواره‌های نوروزی در پایتخت

  • کد خبر : 17782
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
آغاز جشنواره‌های نوروزی در پایتخت
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از آغاز جشنواره‌های نوروز ۱۴۰۲ در پایتخت خبر داد و گفت: برنامه‌های بسته بهاره ایران از امروز جمعه ۲۶ اسفند آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) (۱۶ فروردین) ادامه دارد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، محمد امین توکلی‌زاده عصر جمعه در حاشیه آغاز ویژه برنامه شهرداری تهران به مناسبت آغاز نوروز ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسته بهاره ایران در قالب جشن‌های متعدد و متنوع در هشت پهنه شهر تهران و در ۲۲ بوستان بزرگ در مناطق مختلف از امروز جمعه ۲۶ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: در قالب بسته بهاره ایران، برنامه‌های متعدد و شاد در سطح مناطق مختلف تهران با همکاری شهرداری‌های مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف اجرا می‌شود.

توکلی‌زاده درباره هشت پهنه برگزاری جشن‌های نوروز ۱۴۰۲ گفت: این‌ پهنه‌ها شامل بوستان پلیس، بوستان ملت، بوستان نهج البلاغه، میدان آزادی، بوستان ولایت، بوستان آزادگان، بوستان لاله و بوستان ولیعصر در شهرری خواهد بود.

آغاز جشنواره‌های نوروزی در پایتخت

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه این برنامه‌ها در ۲۲ بوستان بزرگ تهران نیز برگزار خواهد شد، ادامه داد: همچنین در بوستان ملت و با مشارکت شهرداری منطقه سه و اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی شهرداری تهران ویژه برنامه مشترکی در قالب بازنمایی فرهنگ نوروز، نوروز ایرانی و نوروز اقوام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه بسته بهاره ایران از امروز جمعه ۲۶ اسفند آغاز و تا شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) (۱۶ فروردین) ادامه خواهد داشت، گفت: تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های بسته بهاره ایران قبل از غروب و پس از آن همزمان با افطار اجرا و تا سحر ادامه خواهد داشت.

توکلی‌زاده با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در بوستان ملت گفت: این برنامه‌ها شامل جزیره ورزشی، جزیره شنی ویژه کودکان و بازی‌های کامپیوتری است ضمن اینکه در همه محل‌های برگزاری بسته بهاره ایران، نمایشگاه‌های گل و گیاه و صنایع دستی نیز برقرار خواهد بود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=17782