• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور‌

  • کد خبر : 17775
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور‌
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: امروز شاهد بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت هستیم بنابراین مسافران در هنگام سفر احتیاط کرده و از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایمان محرابی نیا گفت: امروز در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت، شاهد بارش باران رگبار و رعد و‌ برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید هستیم و در نقاط مرتفع و سردسیر از جمله در استان‌های در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران و اردبیل شاهد بارش برف و کولاک هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور از کاربران جاده‌ای و مسافران درخواست می شود ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

او می گوید: محورهای مسدود شریانی در حال حاضر آزادراه تهران – شمال، محور کرج – چالوس، ریگان – ایرانشهر مسدود است بنابراین مسافران حتما از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شده و در هنگام تردد هم از زنجیر چرخ استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=17775