• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خبر داد:

ساماندهی دستفروشان و جمع‌آوری بساط گستران تئاتر شهر پس از نوروز

  • کد خبر : 17401
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
ساماندهی دستفروشان و جمع‌آوری بساط گستران تئاتر شهر پس از نوروز
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره ساماندهی دست‌فروشان و بساط‌گستران این محدوده نیز گفت: این محدوده دچار بهم ریختگی است و نیاز به ساماندهی دارد اما با توجه به نیاز دستفروشان برای امرار معاش در ایام منتهی به نوروز، ساماندهی پس از ایام تعطیلات عید انجام خواهد شد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایرنا، علیرضا نادعلی روز سه‌شنبه در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان درباره ساماندهی تئاتر شهر پاسخ داد و گفت: طرح بسیار زیبایی در سازمان زیباسازی برای ساماندهی تئاتر شهر تهیه شده و در جلسه صبح امروز این طرح ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ما این بود که محوطه تئاتر شهر حفاظ نداشته باشد، افزود: طرح ساماندهی بر این اساس تهیه شده که حریم تئاتر شهر حفظ شود و حریم میراث فرهنگی دستخوش تغییرات نشود.

نادعلی تاکید کرد: اداره کل هنرهای نمایشی نیز در جریان این طرح است و برای پیشبرد امور، جلسات با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی ساماندهی بوستان دانشجو انجام خواهد شد تا خانواده‌ها بتوانند از محوطه بازدید کنند، افزود: اعتقاد این است که پارک دانشجو تنها مختص دانشجویان و هنرمندان نیست و همه اقشار باید بتوانند در آن حضور داشته باشند و بوستان‌ها در تهران باید برای خانواده ها زیست‌پذیر باشند البته در این زمینه باید وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی و پلیس نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

نادعلی گفت: این موضوع که بخشی از بوستان را برای استفاده افراد پاک کنیم و مابقی به همان شکل بماند را نمی پذیرم. در همه امور و خدماتی که ارائه می‌دهیم مدام با لکه آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم که باید کاهش یابد اما آنچه از دست ما خارج است ورودی آسیب‌ها است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=17401