• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

ساعت فعالیت میادین میوه و تره‌بار در روزهای پایانی سال اعلام شد

  • کد خبر : 17371
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
ساعت فعالیت میادین میوه و تره‌بار در روزهای پایانی سال اعلام شد
میادین میوه و تره بار تهران به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان در روزهای پایانی سال تا روز جمعه ۲۹ اسفند باز هستند.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سازمان میادین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور امکان پاسخگویی مناسب‌تر و مطلوب‌تر به مراجعه‌کنندگان به میادین و بازار‌های میوه و تره بار در ایام پایانی سال، تمامی این مراکز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب، به صورت یکسره، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

طبق این اطلاعیه، میادین و بازار‌های میوه و تره بار از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۸:۳۰ شب و روز دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸ شب به صورت یکسره باز هستند.

همچنین در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ یکم و دوم فروردین سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی به مدت دو روز تعطیل هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میادین میوه و تره‌بار ۲۲ گانه در روز‌های پنجشنبه سوم و جمعه چهارم فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر به‌صورت نیمروز فعال هستند.
همچنین از روز شنبه ۵ فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین تمام میادین میوه و تره‌بار و بازار‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر به صورت یکسره فعال هستند.

طبق این اطلاعیه، تمام میادین میوه و تره‌بار و بازار‌ها در روز یکشنبه ۱۳ فروردین تعطیل هستند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=17371