• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
مقام صنفی:

مشکلی در توزیع و تامین پکیج‌های خانگی وجود ندارد

  • کد خبر : 16497
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
مشکلی در توزیع و تامین پکیج‌های خانگی وجود ندارد
رییس اتحادیه تاسیسات و شوفاژ گفت: پذیرش درخواست جدید برای خرید پکیج‌های ساختمانی به دلیل برخی مشکلات در تولید در تعطیلات کاهش پیدا کرده بود، اما اکنون توزیع و تامین این محصولات به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش پرونده نیوز، «محمدباقر معتمد» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه شرایط در بازار پکیج ساختمانی به شرایط عادی بازگشته است، اظهار داشت: به دلیل نوبت بندی در گاز و برق کارخانجات و از سوی دیگر تعطیلات هفته گذشته، تولیدات این محصول اندکی کاهش یافته، اما اکنون شرایط به حالت عادی بازگشته است.

وی افزود: در این مدت تحویل کالای خریداری شده بدون مشکل انجام شده اما پذیرش درخواست خرید با وقفه اندک انجام شده است، به دلیل همین کندی در جریان فروش جو روانی بازار تغییر کرده و برخی اقدام به افزایش قیمت کرده اند.

معتمد با بیان اینکه از نگاه عمومی نوسان نرخ ارز بر قیمت هر محصولی تاثیر می‌گذارد، تصریح‌کرد: بر همین اساس تقاضای خرید افزایش یافته است، این در حالی است که با نزدیک شدن به پایان سال باید شاهد کاهش درخواست برای خرید پکیج های ساختمانی باشیم و این روند نشان‌دهنده تقاضای غیرمعمول در بازار این محصولات است.

وی با اشاره به انتظارات تورمی به وجود آمده در سطح جامعه، خاطرنشان‌کرد: با پایان یافتن تعطیلات،‌ نگرانی در زمینه افزایش نرخ ها و کمبود کالا وجود ندارد.

این مقام صنفی تاکید کرد: تولیدکنندگان با وجود مشکلات با همه توان در حال تولید محصول هستند تا محصولات را به دست خریداران واقعی برسانند، اما عده ای به عنوان سرمایه گذاری اقدام به خریدهای بیشتر می کنند که همین روند تعادل در بازار را برهم زده است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=16497