• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

سکه در بورس ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان شد/ عرضه تا شنبه ادامه دارد

  • کد خبر : 15392
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
سکه در بورس ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان شد/ عرضه تا شنبه ادامه دارد
ربع سکه در سومین روز پس از عرضه در بازار سرمایه با قیمت هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز نخست ۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر بود.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایسنا، از روز شنبه برای نخستین مرتبه ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه توسط بانک مرکزی در بورس عرضه شد و این عرضه تا شنبه هفته آینده ادامه دارد. بر این اساس در روز شنبه ربع سکه در بورس با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد و در طی معاملات ۲۸۰۰ سکه به فروش رفت.

بازار سرمایه به دلیل صرفه‌جوئی در مصرف گاز در روز یکشنبه تعطیل بود و دومین روز عرضه سکه در بورس به دوشنبه افتاد. طبق آمار در روز شنبه و دوشنبه جمعا ۲۸۰۰ عدد ربع سکه به فروش رفت و ادامه معاملات به امروز موکول شد. طی معاملات امروز ۲۳۰۶ عدد ربع سکه با قیمت هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رفت. ۵۹۸۹ نفر در معاملات امروز شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، همه اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال دارای کد ملی مجاز به انجام معاملات بوده و متقاضیان خرید ربع سکه باید توجه داشته باشند که نماد مذکور دارای معاملات ثانویه نیست. دوره پیش‌ گشایش از ساعت ۹ شروع شده و ساعت ۱۳ خاتمه می‌یابد و راس ساعت ۱۳ حراج تک قیمتی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=15392

نوشته های مشابه