• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

تمام فرودگاه‌های کشور عملیاتی است/ پیش بینی شرکت فرودگاهها از تاخیر یا لغو پروازها تا آخر هفته

  • کد خبر : 15283
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
تمام فرودگاه‌های کشور عملیاتی است/ پیش بینی شرکت فرودگاهها از تاخیر یا لغو پروازها تا آخر هفته
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی، بارش برف و باران و برودت شدید هوا از عملیاتی بودن تمام فرودگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: باوجود وضعیت ناپایدار جوی همراه با بارش برف و باران و همچنین برودت شدید هوا در اکثر نقاط کشورمان، تا عصر امروز (۲۵ دی ۱۴۰۱) همه فرودگاه‌های کشورمان از آمادگی لازم برای میزبانی از پروازها برخوردارند و باند پرواز تمامی فرودگاه‌ها باز است.

بیشتر بخوانید
احتمال تأخیر و لغو پروازها/ مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه‎ با ۱۹۹ تماس بگیرند

با تلاش شبانه‌روزی مدیران و متخصصان فرودگاهی، تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و آماده خدمت‌رسانی به مردم کشورمان هستند و فرودگاه‌ها به عنوان ساختارهای خدمت‌رسان، در روزهایی که بسیاری از ادارت و سازمان‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت تعطیل هستند، عملیاتی‌اند و متخصصان فرودگاهی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

از بامداد امروز(۲۵ دی) تاکنون فقط یک پرواز از فرودگاه ایلام به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل مه‌آلود بودن هوا کنسل شده و سایر پروازهای داخلی انجام شده‌اند.

اگرچه مدیران و متخصصان فرودگاهی نهایت تلاش خود را برای ارایه خدمات باکیفیت در این وضعیت آب و هوایی انجام می‌دهند، اما با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت شدید هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ ویژه فرودگاه بین المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ ویژه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما و در عین حال دلیل رعایت استانداردها و حفظ ایمنی پروازها، این احتمال می‌رود پروازها تا پایان هفته جاری بدلیل ناپایداری های جوی دچار تاخیر یا لغو شود.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوای ایران که مرتبا وضعیت فرودگاه‌ها و پروازها را رصد می‌کند، آخرین اخبار در این باره را به اطلاع مردم شریف کشورمان خواهد رساند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=15283