• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5
سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

سال گذشته ۱۴ درصد افزایش سفر‌ها را داشتیم/ دولت اراده خوبی برای کاهش تصادفات دارد

  • کد خبر : 13962
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
سال گذشته ۱۴ درصد افزایش سفر‌ها را داشتیم/ دولت اراده خوبی برای کاهش تصادفات دارد
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: انشالله با همت و حمایت دولت سیزدهم تصادفات را کاهش دهیم.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور فراجا اظهار کرد: در طرح زمستان پلیس راهور فراجا و دستگاه‌های ذیربط پای کار می‌آیند و برای پیشگیری از تصادفات و اتفاقات ناگوار خودشان را آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: طرح زمستانی از امروز شروع می‌شود و ثمره و نتیجه آن کاهش تصادفات و جان باختگان خواهد بود که کار بسیار ارزشمندی است، امروز بهترین خدمتی که می‌توانیم به مردم عزیز کنیم، این است که تلفات به حداقل ممکن برسد که تاکید و خواسته مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری بیان کرد: سال گذشته ۱۴ درصد افزایش سفر‌ها را داشتیم، اما کاهش تصادفات را داشتیم و باید این کاهش را بیشتر کنیم، عوامل متعددی بر حوادث تاثیر می‌گذارد که شامل زیرساخت، رانندگان، وسایل نقلیه و… می‌شود انشالله با همت و حمایت دولت سیزدهم که اراده خوبی برای حل این مشکل دارد، تصادفات را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول با برنامه ریزی منسجم و استفاده از آسیب شناسی می‌توانند این وظیفه مهم و کار انسان دوستانه را بهتر از سال گذشته انجام دهند، زیرا شدنی است؛ زمستان امسال هم مثل سال گذشته سردی هوا را داریم و باید در مناطق بحران زا که احتمال تصادفات بیشتر است، مراقبت کنیم.

هر شهروندی که در تصادفات جان خود را از دست می‌دهد خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری با خود به همراه دارد، پس ما باید تمام همت و ظرفیت خود را به کار بگیریم.

وی تاکید کرد: امکانات ما باید در آن مکان‌ها بیشتر شود و از هوشمند سازی و تجهیزات روز استفاده بیشتری کنیم، پلیس به هوشمندسازی توجه بیشتری کرده و انشالله بتوانیم با کمک خود مردم ارتباط را بیشتر کنیم.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=13962

نوشته های مشابه