• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

تهرانی‌ها از فردا دوشنبه از تردد غیرضروری خودداری کنند

  • کد خبر : 13198
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
تهرانی‌ها از فردا دوشنبه از تردد غیرضروری خودداری کنند
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان، از فردا دوشنبه ۷ تا چهارشنبه ۹ آذر خبرداد و از تهرانی‌ها خواست از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر از صدور هشدار زرد آلودگی هوا برای استان تهران خبر داد و گفت: از بعد از ظهر فردا دوشنبه هفتم تا چهارشنبه نهم آذر در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان تهران شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت:طبق اعلام سازمان هواشناسی با افزایش آلاینده‌ها کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود و درصورت کنترل نشدن منابع آلاینده در مناطق پرتردد، هوا برای تمام گروه‌ها، ناسالم خواهد بود.

حامد یزدی مهر به همه شهروندان بویژه بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان، زنان باردار و کودکان توصیه کر در این مدت از تردد غیرضروری در شهر و هر گونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی درفضای باز و معابر شهری خودداری کنند.

به توصیه کارشناسان، نوشیدن مایعات به ویژه آب هنگام آلودگی هوا، باعث شستشوی دستگاه گوارش می‌شود و خشکی دهان ناشی از آلودگی هوا را از بین می‌برد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=13198