• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

سهم بزرگی از فرار مالیاتی به استان تهران تعلق دارد

  • کد خبر : 1305
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
سهم بزرگی از فرار مالیاتی به استان تهران تعلق دارد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان تهران گفت: درآمدهای نفتی با مشکلات جدی مواجه است، بنابراین دولت برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای علاوه بر منابع بودجه‌ای به دنبال برنامه‌ها و روش‌های دیگری است. به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده”به نقل از خبرآنلاین به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان […]

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان تهران گفت: درآمدهای نفتی با مشکلات جدی مواجه است، بنابراین دولت برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای علاوه بر منابع بودجه‌ای به دنبال برنامه‌ها و روش‌های دیگری است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده”به نقل از
خبرآنلاین به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: پیگیری اولویت‌های تعیین شده در استان تهران نقش موثری در دیگر استان‌های کشور خواهد داشت؛ بنابراین با حساسیت بیشتری این اولویت‌ها را دنبال خواهیم کرد. هدف ما در این شرایط خاص اقتصادی این است که بتوانیم با استفاده از منابع بودجه‌ای غیر از تخصیص منابع کشوری با ابتکاراتی که دستگاه‌های اجرایی استان خواهند داشت، استفاده بیشتری داشته باشیم و فعالیت‌های توسعه‌ای با سرعت بیشتری در استان تهران دنبال و اجرایی شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریری استان تهران با اشاره به موضوع کاداستر گفت: کاداستر می‌تواند تثبیت مالیاتی را به دنبال داشته باشد و از این نظر مهم شمرده می شود و در حوزه اراضی کشاورزی، افزایش میزان مرغوبیت اراضی را به دنبال خواهد داشت. همچنین نقش مهمی در انگیزه کشارزان برای حفظ مالکیت دارد.

وی ادامه داد: ما با زمین‌خواری در سطح استان تهران و به خصوص شهرهای شمالی استان تهران مواجه هستیم، بنابراین برنامه کاداستر باید بتواند با سرعت بیشتری تثبیت مالکیت به نفع دولت را به همراه داشته باشد. فکر می کنم کاداستر یکی از پروژه‌هایی است که قطعا در خدمت توسعه کشور خواهد بود و نقش بازدارنده ای در فساد ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=1305

برچسب ها