معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه اظهارکرد: زمانی که مسافر وارد فضای حمل و نقلی بیشتر از چهار سرنشین میشود، فضا باید با استانداردهای جهانی همخوانی داشته باشد.
وی با بیان اینکه یکی از اعتراضات همیشگی شهروندان در خصوص ونهای دلیکا بود، گفت: این ونها فضای کوچکی دارند و امکان برخاستن و نشستن به صورت عادی وجود ندارد همچنین از لحاظ اصول ارگونومیک مشکلزا هستند و سبب اذیت شهروندان میشوند.
به گزارش سایت شهر به گفته محتشمی پور با توجه به سقف بلندی که این ۲۰۰ دستگاه ون دارند، دیگر نشستن و بلند شدن شهروندان به آسانی خواهد بود، ضمن اینکه خودروهای سقف بلند از استانداردهای کیفی بیشتری در جهان نسبت به ونهای اکونومی و غیرسقف بلند برخوردار هستند.