• امروز : دوشنبه - ۳ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - جماد ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 23 December - 2024
6

ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 12704
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است
پرونده نیوز– مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.

پرونده نیوز– مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.

سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان اولویت بانک ایران زمین را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان می داند و معتقد است روسای شعب باید به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قدم بردارند.

سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می زند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و باید با ارائه خدمات دیجیتال با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=12704

برچسب ها