• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5

قاچاق ۳۰۰ میلیاردی در بار علوفه

  • کد خبر : 11742
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
قاچاق ۳۰۰ میلیاردی در بار علوفه
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار علوفه با۴۰ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از ایلنا، سرهنگ «هدایت بهرامی» اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار علوفه که از مبدأ استان‌های جنوبی به مقصد تهران در «جاده قدیم قم» در حرکت بود را شناسایی کردند.

وی افزود: با مشخص شدن مسیر تردد کامیون، خودروی موصوف در محدوه «حسن آباد» توقیف شد و در بازرسی صورت گرفته مشخص شد تعداد فراوانی کالای قاچاق در بار علوفه پنهان کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این عملیات ۱۶ هزار و ۹۹۲ عدد لوازم بهداشتی، ۲۱ هزار و ۶۶۴ عدد لوازم التحریر و ۲ هزار و ۹۷ عدد لوازم الکتریکی فاقد مجوز و قاچاق کشف و کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر شد گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=11742