• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو مطرح کرد؛

هدف اختیارات قانونی مناطق آزاد، رفع مشکلات مردم است

  • کد خبر : 11314
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
هدف اختیارات قانونی مناطق آزاد، رفع مشکلات مردم است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: اختیارات قانونی مناطق آزاد در راستای تسریع در تصمیم گیری به منظور رضایتمندی و رفع مشکلات مردم است.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل از فرینا، حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تبریک هفته وحدت، تحقق توسعه را در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین دانست و افزود: منطقه آزاد ماکو به عنوان جوان‌ترین منطقه آزاد کشور در سایه ثبات قوانین می‌تواند به رشد و شکوفایی برسد و هرگونه تغییر در قوانین مناطق آزاد موجب فرار سرمایه گذاران به مناطق آزاد کشور‌های همسایه می‌شود.

گروسی با تاکید بر لزوم اعمال مشوق‌ها و معافیت‌ها و شرایط بهتر برای سرمایه گذاران اضافه کرد: درصورتیکه تمامی مفاد قانون مناطق آزاد اجرا شود بخش عمده‌ای از مشکلات مناطق آزاد مرتفع می‌شود.

وی با تاکید بر بهره مندی سازمان منطقه آزاد ماکو از نظرات و پیشنهادات نخبگان و ضرورت ارتباط با تمامی بخش‌های جامعه اظهار داشت: رمز موفقیت یک مجموعه در ارتباط مستمر با مردم و بخش‌های مختلف جامعه است و باید در قالب اتاق فکر و مجموعه‌های دغدغه مند، سیاستگذاری نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با انتقاد از تغییر قوانین معافیت مالیاتی مناطق آزاد بیان داشت: معافیت قانونی مالیاتی در مناطق آزاد باید بدون قید و شرط اجرا شود.

گروسی، تلاش تحقق شعار سال و فرموده‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه تصمیمات و برنامه‌های اقتصادی سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی تبعیت از رهبری و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است که امیدوارم با تلاش مضاعف تمامی مسئولین و همراهی مجموعه‌های مختلف در این مسیر موفق باشیم.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=11314