• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5

رئیس قوه قضاییه: ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها باید اصلاح شود

  • کد خبر : 1105
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
رئیس قوه قضاییه: ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها باید اصلاح شود

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده”به نقل از ایرنا – رئیس قوه قضاییه با اشاره به مساله طرح کشوری اجرای احکام و لزوم اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها گفت: ۲۵۰ هزار حکمی که از ماده ۱۰۰ در استان‌های مختلف مبنی بر تخریب یا جریمه صادر شده، باید بررسی و تکلیف روشن شود. به […]

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده”به نقل از ایرنا – رئیس قوه قضاییه با اشاره به مساله طرح کشوری اجرای احکام و لزوم اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها گفت: ۲۵۰ هزار حکمی که از ماده ۱۰۰ در استان‌های مختلف مبنی بر تخریب یا جریمه صادر شده، باید بررسی و تکلیف روشن شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در حاشیه بازدید سرزده رئیس قوه قضاییه از مجتمع قضایی شهرستان لواسانات برگزار شد، با بیان اینکه تعارض در تصمیم گیری ها و برخی قوانین وجود دارد، افزود: یکی از قوانین که باید اصلاح شود ماده ۱۰۰ است. مگر می شود با پول تخلف خرید؛ ماده  ۱۰۰ باب تخلف را باز و به متخلف برای تخلف جرات می دهد. اگر قانون وجود دارد باید قانون بدون تبعیض اجرا شود؛ اینها جلوی چشم و قضاوت  مردم است و اجرای بدون تبعیض خواسته به حق مردم است.

رئس قوه قضاییه اظهار داشت: ماده ۱۰۰ نباید به هیچ عنوان به عنوان منبعی برای کسب درآمد شهرداری ها و رفع مشکلات مالی آنها تلقی شود.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=1105

برچسب ها