• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

روابط گازی ایران – ونزوئلا

  • کد خبر : 10981
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
روابط گازی ایران – ونزوئلا
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در دیدار با خوان سانتانا معاون شرکت نفت ونزوئلا در امور گاز بر ضرورت عملیات سازی موارد مورد توافق در مذاکرات پیشین تاکید کرد.

به گزارش پرونده نیوز و به نقل ار  خبرگزاری صدا و سیما،  رضا نوشادی با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی پیچیده‌ترین تجهیزات را با بهترین کیفیت و براساس آخرین استاندارد‌های بین‌المللی می‌سازند، گفت: با اتکا به همین ظرفیت‌ها، هم‌اکنون ۱۰ ایستگاه تقویت فشار گاز و ۷ طرح ذخیره‌سازی به طور همزمان در دست اجراست که یک رکورد بی‌نظیر به شمار می‌آید.

وی با تاکید براین که فن آوری‌های بزرگی را داخلی سازی کردیم الان باید تجاری سازی کنیم گفت: جامعه مهندسین مشاور و جامعه پیمانکاران و جامعه سازندگان عظیمی که پیکره صنعت گاز کشور را تشکل می‌دهند و همچنین شرکت‌های خصوصی برای آن‌ها فرصت کاری در خارج از ایران در کشور ونزوئلا ایجاد کرده ایم.

خوان سانتانا معاون شرکت نفت ونزوئلا در امور گاز گفت: ونزوئلا علاقه‌مند است در پروژه‌های تولید ال. ان. جی، مایع‌سازی گاز، احداث تاسیسات تقویت فشار گاز، پالایشگاه‌های گازی و اجرای خط لوله از تجربیات ایران استفاده کند.

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به نمایندگی از شرکت ملی گاز ایران، اخیرا تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با وزارت انرژی و معادن ونزوئلا منعقد کرده است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=10981