به گزارش پرونده نیوز، حسین متولی گفت: سازمان راهداری براساس ماده ۳ تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ دستگاهای دولتی، در راستای شفاف سازی و کمک به متقاضیان برای جلوگیری از حضور فیزیکی، خدمات خود را از طریق هوشمند سازی انجام میدهد.
وی بابیان اینکه بیشترین تقاضا مربوط به اخذ کارت هوشمند، مجتمعهای بین راهی و عوارض آزادر اهها ست خاطر نشان کرد: ۱۵ خدمت اصلی و ۷۳ زیر خدمت درپنجره واحد هوشمند درنظر گرفته شده، که براسا س قانون مذکور از ۳۱ شهریور ماه فعالیتهای خود را آغاز کرده است و متقاضیان بعد از مطالعه قسمت راهنمای میتوانند اقدام به ثبت نام کنند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری در پاسخ به این سوال آیا مدت زمان سه ماهه برای دریافت کارت هوشمند برای رانندگان تازه وارد ایجاد مشکل نمیکند افزود: برای کاهش مدت زمان دریافت کارت هوشمند، راننده باید پیگیری بیشتری داشته باشد..
متولی با بیان اینکه رصدهابه صورت ۲۴ ساعته برای پاسخ گویی صورت میگیرد تاکید کرد: ازطریق وب سایت سازمان راهداری، اپلیکیشن راهبران و ارسال پیامک اطلاع رسانی صورت میگیرد.
ارائه بیش از ۷۰ خدمت در پنجره هوشمند راهداری
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری گفت: ۱۵ خدمت اصلی و ۷۳ زیر خدمت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از ۳۱ شهریورماه در سازمان راهداری راه اندازی شده است.
لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=10652
- ارسال توسط : admin
- 119 بازدید
- بدون دیدگاه