• امروز : دوشنبه - ۳ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - جماد ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 23 December - 2024
1

ارائه بیش از ۷۰ خدمت در پنجره هوشمند راهداری

  • کد خبر : 10652
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
ارائه بیش از ۷۰ خدمت در پنجره هوشمند راهداری
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری گفت: ۱۵ خدمت اصلی و ۷۳ زیر خدمت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از ۳۱ شهریورماه در سازمان راهداری راه اندازی شده است.

به گزارش پرونده نیوز، حسین متولی  گفت: سازمان راهداری براساس ماده ۳ تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ دستگا‌های دولتی، در راستای شفاف سازی و کمک به متقاضیان برای جلوگیری از حضور فیزیکی، خدمات خود را از طریق هوشمند سازی انجام می‌دهد.
وی بابیان اینکه بیشترین تقاضا مربوط به اخذ کارت هوشمند، مجتمع‌های بین راهی و عوارض آزادر اه‌ها ست خاطر نشان کرد: ۱۵ خدمت اصلی و ۷۳ زیر خدمت درپنجره واحد هوشمند درنظر گرفته شده، که براسا س قانون مذکور از ۳۱ شهریور ماه فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و متقاضیان بعد از مطالعه قسمت راهنمای می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری در پاسخ به این سوال آیا مدت زمان سه ماهه برای دریافت کارت هوشمند برای رانندگان تازه وارد ایجاد مشکل نمی‌کند افزود: برای کاهش مدت زمان دریافت کارت هوشمند، راننده باید پیگیری بیشتری داشته باشد..
متولی با بیان اینکه رصدهابه صورت ۲۴ ساعته برای پاسخ گویی صورت می‌گیرد تاکید کرد: ازطریق وب سایت سازمان راهداری، اپلیکیشن راهبران و ارسال پیامک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=10652