• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدیرعامل سازمان تاكسیرانی خبر داد:

افزایش ۳۵ درصدی قیمت سرویس‌های مدارس

  • کد خبر : 10275
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
افزایش ۳۵ درصدی قیمت سرویس‌های مدارس
محبی گفت: پس از بررسی اختلاف قیمت و تورم بالا توسط کارشناسان، مقرر شد افزایش ۳۵ درصدی قیمت سرویس‌های مدارس را داشته باشیم.

به گزارش پرونده نیوز، محبی  گفت: امسال امیدوار هستیم شرایط دو سال گذشته را نداشته باشیم و مدارس به‌موقع بازگشایی شوند. در این راستا جلسات متعددی را در کارگروه ماده ۱۸ شروع کردیم.

وی افزود: در جلسه کارگروه بررسی بعد از اینکه اختلاف قیمت و تورم بالا توسط کارشناسان مطرح شد، در نهایت با تصمیم ماده ۱۸ توانستیم ۳۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به سال گذشته داشته باشیم. بعد از طی مراحل قانونی و ارائه لایحه به شورای شهر، این مسئله مورد بررسی و تأیید و در نهایت در هفته گذشته به آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درباره معیارهای افزایش قیمت اظهار کرد: برای این کار هزینه‌های یک خودرو و حقوق و دستمزد راننده را نیز در نظر می‌گیریم. در این راستا به عددی دست پیدا کردیم که بسیار بالاتر از ۳۵ درصد بود.

دبیر کارگروه ماده ۱٨ درباره این مسئله که چرا شاهد افزایش قیمت بیش از ۱۰۰ درصدی بعضی از سرویس‌های مدارس هستیم، گفت: در سال گذشته مسیر برگشت را حساب نمی‌کردیم و در این راستا بعضی از راننده‌های سرویس‌های مدارس اعتراض داشتند. اما در سال جاری مسیر برگشت نیز محاسبه و به هزینه‌ها اضافه شده است.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=10275