• امروز : دوشنبه - ۳ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - جماد ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 23 December - 2024
7

شرکت احیا استیل فولاد بافت در جمع ۱۰۰ سازمان برتر مشتری‌مدار/ کارنامه درخشان شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

  • کد خبر : 3916
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
شرکت احیا استیل فولاد بافت در جمع ۱۰۰ سازمان برتر مشتری‌مدار/ کارنامه درخشان شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

شرکت احیا استیل فولاد بافت در دومین جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار بر اساس رای هیات داوران به عنوان یکی از صد سازمان برتر انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده ” به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، […]

شرکت احیا استیل فولاد بافت در دومین جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار بر اساس رای هیات داوران به عنوان یکی از صد سازمان برتر انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده ” به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت احیا استیل فولاد بافت به دلیل توجه به مشتری‌مداری و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به‌عنوان یکی از صد سازمان برتر مشتری‌مدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را کسب کرد.
شرکت احیا استیل فولاد بافت همچنین توجه ویژه‌ای بر پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی داشته به طوری که این شرکت توانست در حوزه پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی در سال ۹۹ کارنامه درخشانی از خود ثبت و به یادگار بگذارد.
در مراسم دومین دوره برگزاری جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار که در مرکز همایش بین المللی رایزن برگزار شد، شرکت احیا استیل فولاد بافت به دلیل توجه به مولفه هایی چون ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان، عملکرد مناسب و بهینه، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان و رفع نیازمندی آنان، ارتقای سطح کیفی محصولات و نیز صداقت در کار جزو ۱۰۰ شرکت برتر شناخته شد.
همچنین گواهینامه سیستم‌های مدیریتی مجتمع فولاد بافت توسط ارزیابی کیفیت ( شرکت کمپانی لیا) بررسی و با پیروی از استانداردها و دستورالعمل ها ISO10002 رضایت مندی مشتری در حوزه تولید آهن اسفنجی تایید شده است.
شرکت فولاد بافت همچنین موفق به ارتقای استاندارد خود به ایزو ۱۰۰۰۴ شد که این سطح از استاندارد راهنمای استقرار فرآیندهای پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری از سری استاندارد ایزو ۱۰۰۰۰ است؛ اطلاعات کسب شده از پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری بر مبنای ایزو ۱۰۰۰۴، می‌تواند به حفظ یا افزایش رضایتمندی مشتریان و دستیابی به اهداف سازمان کمک کند.

** کارنامه درخشان سال ۹۹ شرکت احیا استیل فولاد بافت در حوزه مسئولیت های اجتماعی
این گزارش حاکیست: از فعالیت‌های شرکت احیا استیل فولاد بافت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط کرونا، تجهیز بخش عفونی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان بافت برای خدمات رسانی به بیماران سه شهرستان ارزوئیه و رابر و بافت بود که شامل مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و خرید کیت‌های آزمایشگاهی و بعضی لوازم پزشکی و تجلیل از خدمات پرستاران و پزشکان با تقدیم هدایا انجام شد.
از دیگر فعالیت های این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می توان به احداث ساختمان مورد نیاز در مجتمع فرهنگی روستای قنات ملک زادگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، طبخ و توزیع ۱۲ هزار بسته مواد غذایی گرم بین نیازمندان، تهیه و توزیع ۲۴۰۰ بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان های ابر، مساعدت مالی به کارکنان شرکت به مناسبت های مختلف (ازدواج-تحصیل- بیماری)، ثبت نام و پیگیری تهیه زمین برای احداث ساختمان مسکونی کارکنان و نیز تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و دیدار با آنان و جذب حدود ۳۰ درصد از فرزندان ایثارگر در بخش‌های مختلف کارخانه اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، طرح فولاد بافت یکی از پروژه‌های ملی هشتگانه فولاد است که در جهت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در شهرستان بافت استان کرمان با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در فروردین ماه سـال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسـید و در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر مستقیم و حدودو ۲۵۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است. فاز ۲ این کارخانه با ایجاد واحدهای تولید۲و نیم میلیون تن گندله و۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در آینده به بهره‌برداری می‌رسد و اشتغال مولد و تکمیل کننده زنجیره فولادی منطقه را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=3916