• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
5

قیمت جدید انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی تره بار

  • کد خبر : 3617
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
قیمت جدید انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی تره بار

در میدان مرکزی و تره بار تهران، موز کارتن کوچک حداقل ۳۵ هزار تومان و موز ممتاز حداکثر ۴۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده” به نقل از خبرآنلاین، قیمت انار شیراز برابر با ۱۲ ، ۱۵ و ممتاز این محصول ۱۹ هزار تومان است.   قیمت […]

در میدان مرکزی و تره بار تهران، موز کارتن کوچک حداقل ۳۵ هزار تومان و موز ممتاز حداکثر ۴۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده” به نقل از خبرآنلاین، قیمت انار شیراز برابر با ۱۲ ، ۱۵ و ممتاز این محصول ۱۹ هزار تومان است.

 

قیمت انار دماوند درجه ۳ برابر  ۱۲ هزار تومان، درجه ۲ برابر با ۱۶ هزار تومان و ممتاز ۱۹ هزار تومان، انار ساوه درجه ۳ برابر   ۹ هزار تومان، درجه ۲ معادل ۱۳ هزار تومان و ممتاز ۱۹ هزار تومان و انار کوهستان درجه ۳ برابر با ۱۵ هزار تومان، درجه ۲ معادل ۱۸ هزار تومان و ممتاز هم ۲۱ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

انگور شاهرودی درجه ۳ با قیمت ۱۱ هزار تومان، درجه ۲ برابر با ۱۳ هزار تومان و ممتاز ۱۶ هزار تومان عرضه می شود.

انواع پرتقال تامسون شمال، خونی، رسمی جنوب، رسمی شمال و ناول درجه ۳ قیمتی بین ۸ تا ۱۶ هزار تومان داشته، درجه ۲ این پرتقال ها با قیمتی بین ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان و ممتاز نیز با نرخی بین ۱۲ تا ۲۳ هزار تومان فروخته می شود.

خرمالو کن درجه ۳ در میدان مرکزی میوه و تره بار قیمتی برابر با ۱۴ هزار تومان، درجه ۲ با نرخ ۱۸ هزار تومان و ممتاز این محصول ۲۲ هزار تومان عرضه می شود.

انواع سیب زرد دماوند، سیب زرد لبنانی میانه، سیب قرمز دماوند، سیب قرمز مراغه در میدان مرکزی با حداقل قیمت ۵ تا ۸ هزار تومان، درجه ۲ با نرخ ۷ تا ۱۴ هزار تومان و سیب ممتاز ۹ تا ۱۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شده است.

لیمو شیرین بین ۱۱ تا ۱۵ هزار تومان، گریپ فروت تو سرخ ۴ تا ۶ هزار تومان، گریپ فروت سفید ۳ تا ۵ هزار تومان، نارنگی انشو ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، نارنگی بندری بین ۲۰ تا ۲۷ هزار تومان، نارنگی پیچ ۱۱ تا ۱۷ هزار تومان و نارنگی تخم پاکستانی ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان عرضه می شود.

در میدان مرکزی میوه و تره بار هندوانه محبوبی از ۲۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و هندوانه میناب  از ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

خیار رسمی درجه ۳ کیلویی ۱۰ هزار تومان، درجه ۲ نیز ۱۳ هزار تومان و ممتاز ۱۶ هزار تومان و خیار گلخانه ای درجه ۳ با نرخ ۱۱هزار تومان، درجه ۲ معادل ۱۴ هزار تومان و ممتاز ۱۶ هزار تومان عرضه می شود.

قیمت انواع میوه و تره بار به شرح زیر است:‌

قیمت جدید انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی تره بار

۲۲۳۲۲۴

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=3617

برچسب ها