• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

همه دانش‌آموزان باید از روز شنبه در محل تحصیل حاضر شوند

  • کد خبر : 1600
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
همه دانش‌آموزان باید از روز شنبه در محل تحصیل حاضر شوند

ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس‌های درس با آغاز سال تحصیلی یعنی از روز شنبه در همه مناطق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر می‌شود و همه دانش‌آموزان باید در محل تحصیل خود حاضر شوند.  به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده “به نقل از  ایرنا، محسن حاجی میرزایی امروز – چهارشنبه – در حاشیه جلسه […]

ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس‌های درس با آغاز سال تحصیلی یعنی از روز شنبه در همه مناطق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر می‌شود و همه دانش‌آموزان باید در محل تحصیل خود حاضر شوند.

 به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی “پرونده “به نقل از  ایرنا، محسن حاجی میرزایی امروز – چهارشنبه – در حاشیه جلسه هیات دولت درباره بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: وضعیت مناطق مختلف به گونه ای است که تغییر حالت از وضعیت‌های متفاوت مانند قرمز به زرد یا برعکس بسیار به هم نزدیک است، از این رو به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان کلاس‌های درس با رعایت سخت‌گیرانه ترین پروتکل‌های بهداشتی دایر می‌شود.

وی افزود: در هر مکانی براساس تشخیص مدیر مدرسه و دستورالعمل ابلاغ شده با رعایت فاصله اجتماعی امکان حضور همه دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان در مدارس پرجمعیت ناگزیر گروه بندی می‌شوند، گروهی از آنها در روزهای زوج و گروهی دیگر روزهای فرد آموزش خود را در مدارس ادامه می‌دهند.

لینک کوتاه : http://parvandehnews.ir/?p=1600

برچسب ها